mandag den 8. september 2014

Der kan ske fejl.

Det går ikke altid som planlagt. På den seneste togfotoudflugt stod vi som nævnt syd for Vännäs og et femcifret godstog var nok stålpendlen så vi ventede pænt, vi havde udsigt til et dødningehoved som de svenske kontrolsignaler for jernbaneovergange kaldes, det lyste fast og jeg tændte for kameraet.
Da toget så nærmede sig ville kameraet ikke eksponere, det var i færd med at lukke ned  (spare strøm) - jeg havde tændt det for tidligt, så billedet af de 3 lok blev en fuser:




En anden fejl er at jeg vist havde lovet at fortælle hvor en Arriva LINT, NEGs T4 og en Mitropa spisevogn holdt til. Det glemte jeg men det er på  Niebüll NEG, en aften hvor jeg sad og lige så på NEGs webcam, kom LINT'en nok så nydeligt kørende forbi for at blive opstillet natten over,
og MITROPA-vognen stod på et sidespor da der var planmæssig dampdrift i 2009.
De karakteristiske bordlamper ses her.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar