fredag den 8. august 2014

Hvorfor dog bruge begge spor..

..når man kan nøjes med ét.
En af de traditionelle cykelture, nej ikke helt, jeg kørte i forvejen for at fotografere tog på Östra og dér skulle hustruen og jeg så mødes for videre færd.
Først på sporet var 7423 Umeå C-Sundsvall kl.20.24-26:

Næste skulle så være 7491 fra Lycksele ank. 20.28 
Jeg var klar men hvad kom - en lilla X10 - hvad var det??
jo, 7475 fra Vännäs ank 20.42 og i samme spor.

Da jeg så var på vej for at møde hustruen vendte jeg om for at køre til den nederste indgang i stedet,
og hvad kommer så lige tilpas:


Så kom 7491 fra Lycksele og i samme spor, den skulle køre tilbage kl. 20.36, men er som det ses allerede nogle minutter forsinket. I baggrunden X10'en som er for tidligt på den og er annonceret i det andet spor, der var nok en fjktl der ikke havde helt rede på tågordningen, men han sidder jo også langt borte i Ånge.
 
 
 Jeg har tidligere fortalt at der her afvikledes megen trafik ved de 2 perroner, 
men man kan altså nøjes med én viser det sig.


 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar