torsdag den 23. juli 2015

Dagens overraskelse.

Hej alle forumlæsere.
Jeg havde et ærinde på genbrugspladsen i Gimonäs og kiggede lige i grafen:
http://jvgfoto.se/grafer/

Lige før og efter middag ville der være noget at se på så jeg drog afsted på cyklen.
Hurtigt check af signalerne fra Kolbäcksbron; der var indkørsel til Umeå Östra fra øst.
Denne gang valgte jeg at køre ned og nåede gangbroen uden at toget havde snydt mig!
 


Dette må være 73036 som er noget for tidligt ude, men så viser det sig også at loket er fra "Rush-rail" og så kan man bedre forstå det. Det er nummer 166 406.

Videre til viadukten og det passede lige at Td 0401 kom listende og jeg fik et ønsket billede:


Næste tog var Hector fra Holmsund nok en meget for tidlig 41430:


Sidste tog for dagen var 7411 lige til tiden og det var jeg også.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar